ביטול הזמנה

  • איתור סניף

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

 

ביטול עסקה על ידי המשתמש:
האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן – התשמ"א 1981 (לעיל והלן: "החוק").
4.1.הזכות לביטול עסקה עומדת לזכות הלקוח שביצע את הרכישה בלבד (גם במידה והלקוח הזמין את המוצר עבור אדם אחר ו/או אדם אחר הינו הנמען למשלוח).
4.2.רק לקוח שביצע עסקה לרכישת מוצר באמצעות האתר, יהא רשאי לבטל את העסקה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המועד המאוחר ביניהם. האמור לא חל ביחס למוצרים שלא נמכרו על ידי החברה ללקוח באמצעות האתר.
4.3.אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט, יהיה רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח, ובכלל זה באמצעות תקשורת אלקטרונית. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
4.4.הייתה ללקוח זכות לבטל עסקה על פי החוק, יתאפשר לו לעשות כן באמצעות הודעת ביטול שתימסר על ידו לחברה באיזה מבין הדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן (להלן: "הודעת ביטול"):
•בעל פה – באמצעות שירות הלקוחות של החברה, בטלפון: *2855
•בדואר רשום לכבוד: קבוצת נגבבע"מ; בכתובת: בן צבי 30 ראשון לציון, ישראל ; מיקוד 7563330;
•בדואר אלקטרוני לכתובת rep-resh@negev-new.co.il;
•באמצעות קישור ייעודי באתר, בתפריט מידע תחת לשונית "מדיניות החזרות וביטולים וביטול עסקה".
4.5.בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח ואת מספר תעודת הזהות שלו. מעבר לכך, ציון מספר הטלפון הנייד שברשות הלקוח וכן צירוף חשבונית/קבלה וכל פרט רלוונטי נוסף

4.6.לשם זיהוי העסקה וסכומה.
4.7.במקרה שבו הלקוח קיבל את המוצר נשוא ביטול העסקה, וביקש לבטל את העסקה בהתאם למדיניות שלעיל, שלא עקב פגם במוצר, יחזיר הלקוח את המוצר לחברה במקום עסקה.
4.8.ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שהמוצר הוחזר על ידי הלקוח לחברה, כשהוא שלם בכל היבטיו, תקין ובאריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש, והכל בכפוף לכל דין.
4.9.לא ניתן לבטל עסקה בגין מוצר לגביו קובע הדין כי הינו מוחרג מסוג המוצרים שניתן לבטל את עסקת רכישתם.
4.10.במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו ללקוח בנוגע למוצר, או עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך, או הפרה אחרת של תנאי החוזה מצד החברה (הכל להלן: "אי התאמה") - קיבל הלקוח את המוצר נשוא העסקה - יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר לו המוצר נשוא הודעת הביטול, ויודיע על כך לחברה כנדרש.
4.11.במקרה של ביטול כאמור עקב אי התאמה, תחזיר החברה ללקוח את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח בגין המוצר הפגום, או שקיימת לגביו אי התאמה, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהלקוח.
4.12.במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה, תחזיר החברה ללקוח את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב.
4.13.במקרה של ביטול עסקה שלא עקב אי התאמה, תהיה רשאית החברה לגבות מהמשתמש דמי ביטול כקבוע ובהתאם לחוק, אשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים.
4.14.כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה בגין ביטול עסקה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה מושא הביטול.
4.15.זכותו של הלקוח לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לגבות מהלקוח את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח ו/או עקב התנהלותו של הלקוח.
4.16.למען הסר ספק מובהר כי מדיניות החלפת המוצרים בחנויות המוכרות את המוצרים – אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר.

ביטול עסקה על ידי החברה:
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע הלקוח ו/או שלא לאשר הזמנה של לקוח, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
4.17.אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיו המלאים ו/או התקינים של הלקוח.
4.18.בכל מקרה שבו הופר או נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה או ליתר תנאי המכר והשימוש באתר ו/או לדין, וכן בכל מקרה בו הלקוח ביצע מעשה הנחזה כבלתי חוקי ו/או בלתי הולם ו/או עבר על הוראות הדין.
4.19.אם יתברר כי הלקוח מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.
4.20.בשל מעשה או מחדל של הלקוח שיש או שעלול להיות בו פגיעה בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו.
4.21.אם קיים חשש, מצד החברה שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי ו/או אם העסקה לא אושרה על ידי חברת כרטיסי האשראי.
4.22.אם ישנו ללקוח חוב כספי לחברה או לחברות הקשורות עמה, והחוב לא נפרע למרות

4.23.שחלף המועד לתשלומו.
4.24.אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה מכירה (אך טרם המשלוח ללקוח). בוטלה ההזמנה כאמור, החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
4.25.במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הלקוח או מי מטעמו ו/או כל רכישה אחרת שאינה רכישה פרטית ואישית בתום לב.
4.26.בכל מקרה אשר בו, אין באפשרות החברה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק ללקוח את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, ובכלל זה, מחמת סיכול/אונס/"כח עליון". בסעיף זה "כוח עליון" משמעו: לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי, מגפות, ואירוע בטחוני. בנסיבות כאמור רשאית החברה לדחות את התחייבויותיה למשך זמן המניעה שנוצרה, לבטל את העסקה או להציע ללקוח פריט חלופי שווה ערך, לפי בחירתה. בוטלה העסקה או נדחה ביצועה כאמור או הלקוח הסכים להצעת החברה כאמור, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
4.27.במקרה בו נפלה טעות כלשהי ו/או תקלה טכנית במהלך הצעת המוצר למכירה באתר, ובכלל זה טעות במחיר, בתיאור ו/או בפרטי המשלוח.
4.28.בכל מקרה של תקלה ו/או עיכוב בשרשרת האספקה המונעת ו/או מעכבת את הגעתו של המוצר בזמן או בכלל.

בחר את נושא הפניה והשאר פרטים
איך אפשר לעזור לך?
לאיזה סניף תרצה להגיע?
שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
טלפון
קידומת
עוד משהו שחשוב לכם שנדע
  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 17:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לתיאום פגישה

  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 17:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לשירות לקוחות ניתן לפנות ב- 2855 *

    לתיאום פגישה

  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 19:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לתיאום פגישה

  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 19:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לתיאום פגישה

  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 19:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לתיאום פגישה

  • לקוחות יקרים,

    פנייתכם חשובה לנו.
    אנו נטפל בפנייה בתוך 2 ימי עסקים.
  • לקוחות יקרים,

    סניפינו פתוחים בשעות 09:00 - 19:00
    ובשישי בשעות 09:00 - 13:00
    בהתאם להנחיות משרד הבריאות

    לתיאום פגישה